Meediapilt loob erinevaid sisu- ja teemalehti – anname välja ajakirju, messiajakirju, ettevõtete siselehti, katatooge ja muid trükiseid.

 

Meie lahendus on terviklik: aitame paika panna teemad, loome sisu, kaasame kirjutamisse valdkonna asjatundjad. Nii on sõnum täpse sõnastuse ja õige sihiga. Mõtleme täpselt läbi iga ajakirja jaotuskanalid, nii paberkujul kui elektroonilised. Nii saab trükise tellija olla kindel, et väljaanne jõuab lugejani, kelle tähelepanu on vaja püüda.

Head mõtted saavad teoks toimetajate, kujundajate ja reklaamimüügi projektijuhtide abiga.

 

 

Mõtleme kaasa teemade paikapanemisel:

 

Aitame välja mõelda lugude teemad, mis toetaks turunduse eesmärke. Olgu see siis tõhusalt vahendatud tooteportfell, koostööpartnerile arusaadav ja paeluv ülevaade ettevõtte tegemistest, persoonilugu või ülevaateartikkel, mis annab teada, kuidas näeb tulevikku arvamusliider.

 

 

Põnev sisu kutsub lugema:

 

Just väljaande hästi kokku pandud sisu on see, mis jääb lugejale meelde, kutsub ajakirja uuesti sirvima ja kaasa mõtlema ning tekitab üritusest ja ettevõttest hea emotsiooni. Meediapildi meeskonnas on pikaajalise kogemusega ajakirjanikke ja kaasautoreid. Me tunneme end hästi ka turunduse ja müügi valdkonnas.

 

 

 

Aitame tutvustada Sinu ettevõtet: 

 

Kui trükise eesmärk ja kokkulepe kliendiga seda soosib, saab meie väljaandeid kasutada reklaamikanalina. Korraldame reklaampindade müügi ja vajadusel aitame reklaame kujundada. Teemaajakirjad on heaks turunduskanaliks, siin saab võita väga konkreetse sihtgrupi tähelepanu.

 

 

 

Loome sobiva kujunduse ja aitame reklaamid õigesse mõõtu:

 

 

Meediapildi disainerid aitavad luua ka reklaamide kujunduse või korrigeerivad olemasoleva sobivasse formaati.

 

 

 

 

Sõnastame Sinu ideed:

 

 

Sõnastus on tähtis. Vorm on sisu. Kui lugejal on mugav ning sujuv teksti lugeda ja kirjapandu on kaunis keeles, saab Sinu sõnum tähelepanu ja võidab usalduse, mida see väärib.

 

 

 

Jõuame õigesse kohta: 

 

Tahame olla abiks Sinu ideede viimisel nendeni, kes selle vastu huvi tunnevad ning jõuame ka nendeni, kes Su ideest veel ei tea, aga võiksid teada. Väljaannete levitamisel kasutame iga trükise puhul kõige toimivamat kanalit: messiajakirju jagame kohapeal käest kätte, korraldame sündmust tutvustava eeljagamise ning kasutame sotsiaalmeediat.